Telefonie nog altijd favoriete contactkanaal
Klantcontact is enorm veranderd de afgelopen jaren. Als samenleving zijn we gedigitaliseerd, waarop bedrijven hun dienstverlening hebben aangepast naar een multichannel concept. In rap tempo hebben organisaties geïnvesteerd in digitale oplossingen met als doel de klant zo makkelijk en snel mogelijk te kunnen helpen. Maar wat vindt de klant hier eigenlijk van?
Klantcontact is mensenwerk
Onderzoek laat zien dat telefonie nog altijd het meest gewaardeerde kanaal is voor klanten om contact op te nemen met organisaties. Waarom? Het is direct, betrouwbaar en persoonlijk, iets dat online kanalen nog steeds niet kunnen evenaren. Vooral bij een urgente kwestie of complexe vraag willen klanten letterlijk verbinding kunnen maken met iemand aan de andere kant. Gewoon even kunnen bellen is iets waar zij op terugvallen, op momenten die er voor hen toe doen. Zorg er dus voor dat je als organisatie bereikbaar bent.
Persoonlijk contact maakt het verschil
Hoe digitaal we tegenwoordig ook zijn; persoonlijk contact is de drijvende kracht achter het succes van organisaties. Hier kun je als bedrijf het verschil maken. Benieuwd hoe goed jouw organisatie het voor elkaar heeft op gebied van telefonische dienstverlening? Telan brengt dit voor jou in kaart, objectief en resultaatgericht. Aanvullend doen we onderzoek naar de digitale kanalen, want natuurlijk wil jij inzicht in de gehele klantbeleving. Dat begrijpen wij.
Meer weten? Vraag vrijblijvend een offerte aan via het contactformulier. Liever persoonlijk iemand spreken? Wij zijn bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.00 via 0416 – 33 88 00 – ook op WhatsApp.