Onze kennis delen we graag
Dit is de voicemail van…
Wat een uitvinding! Als jij jouw (zakelijke) mobiel niet kunt aannemen, kun je laten doorschakelen naar de voicemail: jouw persoonlijke antwoordapparaat. Hoe vanzelfsprekend dit ook klinkt, er kan veel fout gaat. De meest voorkomende missers die wij in ons werk...
Optimaal klantcontact:
3 tips
Hoe goed jouw product of dienst ook is, hoe je in contact treedt met jouw klant, inwoner of huurder bepaalt voor een groot deel het imago van jouw organisatie. Als dienstverlenende organisatie wil je dichtbij jouw klanten staan op momenten die voor hen belangrijk zijn.
Telefonische bereikbaarheid: zo sta je de beller te woord
Hoe digitaal we tegenwoordig ook zijn; telefonie is voor bedrijven nog altijd een belangrijk kanaal om te communiceren met de klant. Waarom, dat lees je in onze blog “Telefonie nog altijd favoriete contactkanaal”.
Telefonie nog altijd favoriete contactkanaal
Klantcontact is enorm veranderd de afgelopen jaren. Als samenleving zijn we gedigitaliseerd, waarop bedrijven hun dienstverlening hebben aangepast naar een multichannel concept. In rap tempo hebben organisaties geïnvesteerd in digitale oplossingen met als doel de...