Onze kennis delen we graag

Dit is de voicemail van…

Dit is de voicemail van…

Wat een uitvinding! Als jij jouw (zakelijke) mobiel niet kunt aannemen, kun je laten doorschakelen naar de voicemail: jouw persoonlijke antwoordapparaat. Hoe vanzelfsprekend dit ook klinkt, er kan veel fout gaat. De meest voorkomende missers die wij in ons werk...

Optimaal klantcontact: 3 tips

Optimaal klantcontact:
3 tips

Hoe goed jouw product of dienst ook is, hoe je in contact treedt met jouw klant, inwoner of huurder bepaalt voor een groot deel het imago van jouw organisatie. Als dienstverlenende organisatie wil je dichtbij jouw klanten staan op momenten die voor hen belangrijk zijn.

Telefonie nog altijd favoriete contactkanaal

Telefonie nog altijd favoriete contactkanaal

Klantcontact is enorm veranderd de afgelopen jaren. Als samenleving zijn we gedigitaliseerd, waarop bedrijven hun dienstverlening hebben aangepast naar een multichannel concept. In rap tempo hebben organisaties geïnvesteerd in digitale oplossingen met als doel de...

Kom in verbinding

Wil je vrijblijvend een offerte aanvragen of meer weten over onze visie op klantbeleving? Bel of WhatsApp ons, we spreken je graag persoonlijk. Liever je gegevens achterlaten? Dat kan hieronder.